نبض فردا

ساخت وبلاگ
شرکت آمازون در جدیدترین اقدام خود به‌منظور تقویت منابع چندرسانه‌ای سرویس پرایم، حق پخش فیلم جدید وودی آلن که هنوز نام مشخصی هم برای آن انتخاب نشده (اما در ژانر کمدی عاشقانه قرار می‌گیرد) را خریداری کرده است. در این فیلم که فیلم‌برداری آن از سال گذشته آغاز شده چهره‌هایی مانند استیو کارل، جنین برلین، بلیک لیولی و جیسی ایسینبرگ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در قالب این توافق، پس از آغاز اکران این ساخته وودی آلن، حق پخش آنلاین تنها در اختیار سرویس ویدئویی آمازون پرایم خواهد بود.

این در حالی است که آمازون و وودی آلن پروژه‌های مشترک دیگری را نیز در دست اقدام دارند. وودی آلن در حال حاضر در حال تولید اولین نمایش تلویزیونی خود برای آمازون است که در سال جاری میلادی در قالب سرویس آمازون پرایم ویدئو عرضه خواهد شد.

سیاست آمازون، ثبت قرارداد با کارگردانانی است که محتوای فرهنگی خود را در قالب فیلم‌های کوتاهتر تولید و عرضه می‌کنند با این وجود به‌نظر می‌رسد مبلغ پیشنهادی به وودی آلن آنقدر چشمگیر بوده که دست از همکاری با سونی پیکچرز کلاسیک بکشد و به آمازونی‌ها جواب مثبت دهد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 167 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:19

فیسبوک و توییتر از تصمیم اپل برای اجازه نفوذ ندادن به گوشی تروریست‌ها حمایت کردند. رئیس اف‌بی‌آی از اپل خواسته بود به گوشی یکی از قاتلان تیراندازی در ماه دسامبر سال گذشته نفوذ کند اما اپل این اجازه را نداد.

مطلب مرتبط: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

در دادگاه از اپل خواسته شد قابلیت پاک کردن اطلاعات بر اثر ورود 10 رمز اشتباه را غیر فعال کند تا بتوان از رمز عبور آن گذشت. اپل این موضوع را قبول نکرد و اعلام کرد که این کار امنیت همه کاربران را به خطر می‌اندازد.

مطلب مرتبط: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

در همین راستا فیسبوک طی بیانیه‌ای از این تصمیم اپل حمایت کرد. این حمایت‌ها به فیسبوک ختم نشد و جک دورسی مدیرعامل توییتر هم اعلام کرد که از تیم کوک حمایت خواهد کرد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 184 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:19

 رایانه‌ای که می‌توانند حالات و احساسات موجود در چهره افراد را بررسی کنند پیش از این در فعالیت‌های تحقیقاتی مختلفی از جمله واکنش بینندگان به تبلیغات ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف و یا حتی تشخیص درد در بیماران مورد استفاده قرارگرفته بودند اما آیا استفاده‌های کاربردی دیگری هم می‌توان از این نرم‌افزارها به عمل آورد؟

James Cicon پروفسور دانشگاه میسوری موفق به طراحی نرم‌افزاری شده که توانایی تحلیل حالات واقعی و درونیات مدیران عامل شرکت‌ها را از طریق بررسی ویدئوهای ضبط‌شده از آن‌ها داراست. این نرم‌افزار با بررسی حالاتی مانند ترس، عصبانیت، انزجار و یا حتی تعجب می‌تواند پیش‌بینی‌هایی در زمینه میزان سود، بازگشت سرمایه، آینده قیمت سهام و دیگر اندازه‌گیری‌های عملکردی مرتبط با شرکت را پیش روی کاربران قرار دهد.

این نرم‌افزار در طرح آزمایشی موفق شده بررسی ویدئویی چیزی در حدود 200 مدیرعامل از شرکت‌های مختلفی مانند Citigroup، ConAgra Foods و یا حتی FedEx را با موفقیت پشت سر بگذارد. این ویدئوها شامل مصاحبه‌های این افراد با رسانه‌ها و یا حضور آن‌ها در مراسم‌های مختلفی است که به‌منظور ارائه گزارش کاری و مالی شرکت‌ها برگزار می‌شود.

اگرچه ترس، عصبانیت و انزجار در میان احساسات منفی قراردارند اما دکتر Cicon معتقد است این احساسات، پیش‌زمینه‌ای برای مشاهده عملکرد مالی مثبت هستند. مدیران عاملی که در مصاحبه با رسانه‌ها، انزجار در چهره خود دارند (معمولا با حالتی که ابروها و چشم‌ها را پایین می‌برند و موقع صحبت کردن، دهان خود را خیلی کم باز می‌کنند) در سه‌ماهه مالی پیش رو افزایش سود به میزان متوسط 9.3 درصد در کارنامه کاریشان مشاهده خواهد شد. مدیران عاملی که ترس را به صورت ابروهای بالا رفته، چشم‌ها و دهان باز شده و نگران به دیگران نمایش می‌دهند نیز در هفته‌های پیش روی خود با 4 درصد افزایش ارزش سهام به منزل بازگشته‌اند.

دکتر Cicon استنادات خود در زمینه نمایش عکس‌العمل‌ها و حالات روحی منفی و ارائه عملکرد مثبت در ادامه راه را اینچنین بیان می‌کند:

" از ترس به عنوان یک عامل قدرتمند در ایجاد انگیزه یاد می‌شود. در نتیجه جای تعجب نیست مدیران عاملی که ترس در چهره آن‌ها مشاهده می‌شود، تلاش خود را بیشتر کنند تا ارزش شرکت خود را افزایش دهند و عملکرد مالی بهتری را ثبت کنند."

دکتر Cicon امیدوار است در مرحله بعدی تحقیق، این نرم‌افزار بتواند میزان صداقت و راستگویی مدیران عامل شرکت‌ها را نیز بررسی کند. اگرچه افزایش دقت در تشخیص احساسات نیز یکی از موارد مهم در این زمینه است اما دکتر Ekman مدعی است سیستم یادشده از دقتی در حدود 90 درصد بهره می‌برد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 234 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:19

Aerion AS2 اولین جت شخصی مافوق صوت در دنیا خواهد بود که تا سال 2023 میلادی روانه بازار خواهد شد. این جت فوق‌العاده با قیمت 120 میلیون دلار این امکان را فراهم خواهد کرد که مسافت میان لس‌آنجلس تا سیدنی را در کم‌تر از 10 ساعت بپیمایید. 

شرکت سازنده این جت یعنی [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] اخیرا اعلام کرده فلکس‌جت، ارائه دهنده خدمات خصوصی پرواز نیز درخواستی را برای خرید 20 فروند هواپیما از این نوع ارسال کرده که ارزش مجموع آن‌ها 2.4 میلیارد دلار خواهد بود. AS2 گنجایش 8 تا 12 سرنشین را در فضایی 9.1 متری خواهد داشت تا پروازی سریع و بی‌دغدغه را با سرعت 1593 کیلومتر بر ساعت امکان‌پذیر سازد. این سفر، چیزی در حدود 67 درصد سریع‌تر از نمونه‌های فعلی ارائه شده توسط خطوط هوایی و شرکت‌های مسافربری است. 

کن ریچی، مدیر فلکس‌جت این هواپیما را محصولی ویژه با توانایی تغییر معادلات حاکم بر بازار سفرهای شخصی و تجاری می‌داند. Aerion عنوان کرده همکاری‌های خود را با گروه ایرباس توسعه داده و اکنون به دنبال پیاده‌سازی راهکارهای جدید برای بهبود فرایند تولید است. 

آلن مک‌آرتور، مدیرعامل ایرباس در این خصوص می‌گوید:

" هرچه که همکاری ما با Aerion عمیق‌تر می‌شود علاقه بیشتری برای حضور در این پروژه پیدا می‌کنیم. بر اساس قراردادهای جدید، هر دو شرکت با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا محصول نهایی نیز سریع‌تر به بازار عرضه شود."

آن‌طور که از شواهد امر پیداست در سال 2021 میلادی شاهد اولین پرواز AS2 خواهیم بود اما استفاده رسمی از این محصول در شرکت‌هایی مانند فلکس‌جت از سال 2023 میلادی آغاز خواهد شد.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 197 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:17

بر اساس گزارش منتشر شده از بررسی درایوهای دیسک سخت در سال 2015 که توسط Blackblaze صورت پذیرفته، درایوهای دیسک سخت سیگیت قابلیت اعتماد بیشتری در مقایسه با مدل‌های تولیدی وسترن دیجیتال پیش روی کاربران قرار می‌دهند. آمار خرابی این درایوهای سخت ذخیره‌سازی در بازه زمانی بررسی شده از آوریل 2013 تا پایان سال 2015 میلادی مورد بررسی قرارگرفته تا درصد خرابی در 56224 نسخه مورد آزمایش این شرکت که حاوی اطلاعات کاربرانش بوده مورد بررسی قرارگیرد. 

Blackblaze سال گذشته چیزی در حدود 65 پتابایت فضا به مجموعه تجهیزات ذخیره‌سازی خود افزود که تقریبا 16 هزار درایو از این تعداد، تولید سیگیت بوده است. از این میان چیزی بیش از 85 درصد از این تجهیزات ذخیره‌سازی، درایوهای 4 ترابایتی سیگیت بوده‌اند. 

این در حالی است که تا پیش از این برخی از درایوهای دیسک سخت سیگیت آمار بالای خرابی را ثبت کرده بودند و در سال 2012 چیزی در حدود یک سوم درایوهای سه ترابایتی سیگیت مورد استفاده Backblaze (ST3000DM001) از کار افتاده بودند. در سال 2014 گزارش منتشر شده حکایت از آن داشت که غیرقابل‌‌اعتمادترین درایوهای آزمایش‌ شده، تماما مدل‌های Barracuda شرکت سیگیت بوده‌اند. به عنوان نمونه سیگیت Barracuda 7200.11 آمار خرابی سالیانه 24.9 درصد را ثبت کرده بود. آمار خرابی درایو 3 ترابایتی 7200.14، چیزی در حدود 15.7 درصد و در نهایت آمار خرابی درایو 1.5 ترابایتی Barracuda LP نیز 9.6 درصد عنوان شده بود. 

به‌طور کلی، برند HGST (که پیش از این محصولات خود را به عنوان زیرشاخه‌ای از شرکت هیتاچی به بازار عرضه می‌کرد اما اکنون توسط وسترن دیجیتال خریداری شده) بهترین نتایج را در بررسی طول عمر درایوهای دیسک سخت ثبت کرده است اما با توجه به اینکه مدل‌های 4 ترابایتی این شرکت دیگر در بازار موجود نیستند عملا این نمونه‌ها با 4 ترابایتی‌های سیگیت جایگزین شده‌اند. 

بر اساس گزارش Backblaze، درایورهای 4 ترابایتی سیگیت آمار خرابی کم‌تر از 3 درصد را ثبت کرده‌اند که نتیجه تاثیرگذاری است. این در حالی است که نمونه‌های 6 ترابایتی حتی نتایج بهتری را نیز در بررسی‌ها از خود به نمایش گذاشته‌اند. 

نمونه‌ درایوهای 2 ترابایتی HGST نیز آمار خرابی 1.55 درصد را ثبت کرده‌اند تا شاهد ثبت متوسط طول عمر 5 سال از آن‌ها باشیم. 

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد خرید درایوهای 2 ترابایتی HGST بهترین گزینه موجود باشد اما درایورهای 4 و 6 ترابایتی سیگیت نیز در کنار قیمت پایین‌، کارایی بهینه‌ای را به نمایش گذاشته‌اند.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 189 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:17

 

The Black Panthers: Vanguard of the Revolution (2015) BRrip 720P Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها|

نام مستند: پلنگ سیاه: سرلشکر انقلاب – ۲۰۱۵ The Black Panthers: Vanguard of the Revolution

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه

حجم: ۱٫۷ گیگابایت

کیفیت: BRrip ۷۲۰P

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند در رابطه با فراز و نشیب های حزب پلنگ های سیاه است و…

<span id="more-106698"/>

This documentary tells the rise and fall of the Black Panther Party, one of the 20th century’s most alluring and controversial organizations that captivated the world’s attention for nearly 50 years.

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

دانلود: [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

<span class="tags-t"/> برچسب ها : [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ], [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 227 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:17

استون مارتین از همکاری جدید خود با گروه چینی تولیدکننده محصولات الکترونیکی، LeEco به‌منظور آماده‌سازی خودروی الکتریکی RapidE با هدف عرضه آن به بازار تا سال 2018 میلادی خبر داده است. LeEco قرار است باتری این خودروی تولیدی را در کارخانه استون مارتین در انگلستان، مونتاژ و در اختیار این شرکت قراردهد. 

خودروی تولیدی در واقع بازطراحی و به مرحله تولید رساندن طرح اولیه‌ای است که پیش از این در قالب خودروی اسپورت Rapide در معرض نمایش قرارگرفته بود. خودروهای اسپورت جایگاهی ویژه در بازار تولید خودروهای الکتریکی بدست آورده‌اند و نمونه‌هایی مانند محصولات تولیدی تسلا، خودروی هیبریدی i8 بی‌ام‌دبلیو و یا حتی رونمایی پورشه از طرح مفهومی Mission E از جمله فعالیت‌های شرکت‌های خودروساز در این راستا به شمار می‌آیند. 

اگرچه خودروهای الکتریکی جدید از شتاب و سرعت کافی برخوردارند اما عدم تولید صدایی مشابه با آنچه در خودروهای اسپورت بنزینی یا دیزلی شنیده می‌شود یک عیب بزرگ برای مشتاقان این خودروها است. 

Will Farquhar مدیر استراتژی استون مارتین در این خصوص می‌گوید:

" صدای خودروهای استون مارتین یکی از مولفه‌های اساسی در طراحی‌های ما هستند که روح جدیدی را در کالبد خودروهای تولیدی ما می‌دمند. با این تفاسیر ما به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم این حس را درخودروهای الکتریکی استون مارتین نیز پیاده‌سازی کنیم."

تولید خودروهای تمام الکتریکی قسمتی از سیاست‌های استون مارتین به منظور افزایش دوبرابری میزان فروش دستگاه‌های عرضه شده به بازار است تا مجموع خودروهای به فروش رفته این شرکت از 3500 دستگاه در سال پیش به 7500 دستگاه برسد. 

استون برنامه‌هایی هم به‌منظور تولید نسخه الکتریکی کراس‌اور DBX خود دارد اما هنوز مشخص نیست که این خودروی جدید از مشخصاتی مانند RapidE بهره‌مند خواهد شد یا خیر؟!

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 217 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 12:41

 در این دوره آموزشی شما می توانید تا به راحتی به برنامه نویسی پایتون و آموزش سایز جزئیات این زبان برنامه نویسی معروف و پرطرفدار پرداخته و در نهایت پس از پایان دوره مطالب گسترده ای را از برنامه های ارائه شده و گسترش این زبان برنامه نویسی داشته باشید. این دوره می توانید برای کارآفرینی و ساخت برنامه های کاربردی بسیار موثر باشد و کاربران را در زمینه های مختلف یادگیری عملی برنامه نویسی کاربردی یاری دهد. شما نیز می توانید تا براحتی با این زبان برنامه نویسی آشنا شده و برنامه های خود را تولید نمایید.

عنوان مجموعه : Python Programming Complete Beginner Course

مدت زمان :  ۴ ساعت

حجم : ۶۸۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

<span id="more-106711"/>

اطلاعات فایل:

لینک دانلود:

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 253 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 8:53

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 204 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 8:53


فروش ویژه جعبه ابزار همه کاره BS Tools

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

جعبه ابزار همه کاره BS Tools دارای چراغ قوه بسیار قوی و 26 قطعه پر کاربرد. دارای انواع پیچ گوشتی و آچار بکس. وسیله‌ای کاربردی در ماشین ، محل‌کار ، منزل و ...
جعبه ابزار همه کاره، سبک و بسیار کاربردی می باشد و شامل انواع پیچ گوشتی دو سو و چهار سو، پیچ گوشتی ساعتی، آچار بکس از سایز 4 تا 12 میلیمتر می باشد. در ضمن دارای یک چراغ ال ای دی قوی برای کار کردن در شب و در جاهایی که نیاز به نور بیشتری دارید می باشد که این چراغ تنها با 3 باتری قلمی کار می کند. این جعبه بسیار سبک و کاربردی می باشد که حمل آن بسیار آسان بوده و وسیله ای مورد نیاز در منزل، محل کار، اتومبیل و ... می باشد.
» [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.  

قیمت: 32000 تومان
[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 166 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 8:53

همان‌طور که می‌دانید شرکت اوبر تاکنون چیزی در حدود 8 میلیارد دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران مختلف جذب کرده است با این وجود ترویس کالانیک، مدیرعامل این شرکت معتقد است روندی غیرمنطقی بر بازار جذب سرمایه حکم‌فرما است. 

در حاشیه مراسمی که در ونکوور برگزار شد، کالانیک اشاره مستقیمی داشت به مبالغی که توسط برخی از رقبای اوبر جمع‌آوری شده تا بتوانند سهم بازار را بخرند اما تصور نکنید کالانیک جمع‌آوری سرمایه توسط اوبر و برتری آن بر Lyft را به رخ کشیده است! بلکه او به رقیب چینی خود، Didi Kuaidi اشاره داشته که با جمع آوری 3 میلیارد دلار سرمایه توانسته اوبر را در چین شکست دهد. 

او در این خصوص گفت:

" ما در بازار آمریکا سوددهی خوبی داریم اما ضرر ما در کشور چین بیش از یک میلیارد دلار در سال بوده است. ما رقیب قدرتمندی داریم که تقریبا در تمامی شهرهایی که حضور دارد بدون سوددهی فعالیت می‌کند اما موفق شده سهم بازار را خریداری کند."

کالانیک معتقد است Didi ضرردهی خود را انکار می‌کند و این شرکت در چیزی در حدود 100 شهر ورشکسته شده است. کالانیک تمایل شدید اوبر به جمع‌آوری سرمایه را از نگاه دیگری تشریح کرده و در این خصوص می‌گوید:

" من خودسازی را بر جمع‌آوری سرمایه از دیگران ترجیح می‌دهم اما اگر ما در این کارزار بزرگ جذب سرمایه شرکت نکنیم توسط دیگرانی که سهم بازار را خریداری می‌کنند از بازار به در خواهیم شد."

درباره Uber بخوانید: 

-[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 197 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 5:50

سامسونگ به تازگی عضو جدیدی را به خانواده ی چیپست های ۱۴ نانومتری اضافه کرده که

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] نام دارد. در حالی روز گذشته پیش نمایشی از این چیپ منتشر شد خبر معرفی این مدل آن چنان نیز دور انتظار و ناگهانی نبود.

Exynos 7 Octa 7870 در بین چیپست های ۱۴ نانومتری FinFET و در رده متوسط رو به بالا قرار می گیرد. این چیپ به یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Cortex-A53 مجهز است که می تواند فرکانسی در حدود ۱٫۷ گیگاهرتز تولید کند. در کنار این، یک پردازنده گرافیکی Mali-T830 نیز بر روی این چیپ سوار شده است. شاید مشخصات این چیپ بسیار نزدیک به مدل ۷۵۸۰ به نظر بیاید اما باید گفت این مدل دارای پردازنده ی ۲۸ نانومتری است که نسبت به ۷۸۷۰ انرژی بیشتری مصرف می کند.

از دیگر ویژگی های Octa 7870 باید به پشتیبانی از دوربین عقب تا ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی تا ۸ مگاپیکسل اشاره کرد. در کنار این پشتیبانی از WUXGA به این چیپ اجازه میدهد فیلم ها را با کیفیت ۱۰۸۰P و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه پخش کند.

در مجموع سامسونگ اعلام کرده که Octa 7870 نسبت به مدل ۲۸ نانومتری با بازده یکسان، ۳۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. احتمال می رود تولید انبوه این چیپ حداکثر تا یک چهارم اول سال جاری آغاز شود.

منبع: GSMArena

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 190 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 5:50

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz / AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB / AMD Radeon HD 7870, 2 GB
Storage: 4 GB available space

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 204 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 5:50

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] جهان یاد می کنند که مجهز به دوربین داخلی گرامایشی است.

این دوربین می تواند دمای اشیاء مختلف که در فاصله ۱۵ تا ۳۰ متری هستند را اندازی گیری نماید و نیز قادر به مشاهده خط دودهای مختلف با آن خواهید بود. دوربین مورد اشاره برای مثال می تواند به عنوان ابزاری برای آتش نشان ها مورد مصرف قرار گیرد که با استفاده از آن می توانند دقیقا دریابند که دود حاصل از یک حادثه حاصل آتش بوده یا صرفا فقط دودی مثل سیگار و … بوده است.

دوربین گرمایشی گوشی هوشمند مورد بحث می توان در حالت گرمایشی ویدیوهایی با کیفیت ۶۴۰ در ۴۸۰ پیکسل را به ثبت برساند. این کیفیت در واقع برای نوع کارکرد آن مناسب ارزیابی می شود.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

<span id="more-148557"/>

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

درهر صورت اما CAT S60 یک گوشی هوشمند است ولی محافظ آن به گونه ای طراحی شده که قادر به تحمل عمق ۵ متری زیر آب را هم دارد و در صورتی که محافظ مخصوص برداشته شود این میزان به ۲ متر کاهش میابد.

تلفن هوشمند یاد شده قادر است ۲۰ مرتبه از ارتفاع ۱/۸ متری زمین بیفتد ولی همچنان به خوبی و بدون مشکل کار کند. صفحه نمایش این محصول با پوششی مستحکم از گوریلا لس ۴ به ضخامت ۱ میلی متر پوشیده شده که در حالت عادی ضخامت این محافظ تنها ۰/۴ میلی متر است! همچنین صفحه نمایش گوشی CAT S60 بسیار شفاف و با کیفیت است به طوری که امتیاز ۵۴۰ واحد برای مقدار روشنایی آن اعلام شده. همچنین گفتنی است که صفحه لمسی این دستگاه علارغم محافظ به نسبت ضخیمی که دارد، بسیار خوب و روان کار میکند.

باتری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند یاد شده نیز ظرفیت ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که می تواند یک روز پرفشار کاری را با ضمن استفاده از بلندگوهای قدرتمند ۱۰۵ دسی‌بلی آن دوام بیاورد. سایر مشخصات این گوشی نیز شامل صفحه نمایش ۴/۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰p است. مغز متفکر موبایل مورد اشاره نیز اسنپدراگون ۶۱۷ بوده و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه رم ذخیره سازی قرار داده شده. این محصول به صورت پیشفرض اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند و نیز از شبکه های پرسرعت ۴G LTE بخوبی پشتیبانی به عمل می آورد. دوربین اصلی این محصول ۱۳ و دوربین جلویی آن سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد.

CAT S60 در نمایشگاه MWC در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و گفته شده پس از آن توسط نمایندگی ها و خرده فروش های نامدار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمت اعلام شده برای این محصول نیز حدود ۶۰۰ دلار اعلام شده و شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای اضافه کردن یک دوربین گرمایشی به گوشی های معمولی باید حداقل ۲۵۰ دلار اضافه پرداخت کنید. پس قیمت در نظر گرفته شده شاید در نگاه اول کمی زیاد به نظر برسد اما وقتی خوب به مشخصات موبایل CAT S60 توجه کنید در خواهید یافت که قیمت نامعقول نیست.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 177 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:34

 

=========================================

RELOADED Release

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱:   [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۲:   [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۳:   [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

دانلود پارت ۴:   [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 228 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:34

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 170 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:34

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 19:40

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 19:40

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 19:40

در حالی که بحث داغ پیرامون درخواست اف بی آی از اپل با

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] وارد فاز جدیدی شده دونالد ترامپ نامزد محافظه کار ریاست جمهوری آمریکا نیز خود را وارد این موضوع کرده است. 

یک قاضی ایالت کالیفرنیا از اپل خواسته بود که با شکستن قفل آیفون یکی از تروریست‌های  حملات سن‌برناردینو به تحقیقات FBI در این زمینه کمک کند. تیم کوک اما در نامه‌ای سرگشاده گفت که این حکم قاضی را نمی‌پذیرد چون اگر یک راه نفوذ برای FBI به گوشی‌های آیفون ایجاد کند امنیت اطلاعات میلیون‌ها کاربر آیفون را به خطر خواهند انداخت. حالا دونالد ترامپ در گفت وگوی خود با Fox and Friends در این زمینه گفته است: آن‌ها ( اپل) فکر می‌کنند کی هستند؟

این نخستین بار نیست که دونالد ترام‍پ به صنعت تکنولوژی نیز طعنه‌ای می‌زند در نوامبر ۲۰۱۵ او گفت که آمریکا باید اینترنت تروریست‌ها را قطع کند. او در اظهار نظر دیگری در همین زمینه از بیل گیتس خواست اینترنت را ببندد!  

ترامپ همچنین گفته است: ما به خاطر اینترنت بسیاری از افرادمان را از دست داده‌ایم. به همین دلیل باید با بیل گیتس و سایر افراد متخصص دیدار کنیم تا بفهمیم دقیقا چه اتفاقی می‌افتد. ما باید با آنها در این زمینه صحبت کنیم. و هر وقت بخواهیم اینترنت را ببندیم یک کسی فریاد  گفت وای آزادی بیان، آزادی بیان . اینها احمقند. 

مرتبط : 

- [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

[نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ] | [نمایش لینک، فقط برای اعضای سایت امکان پذیر است. ]

- - , .

نبض فردا...
ما را در سایت نبض فردا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nabz بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 15:56